Блог за онлайн маркетингови практики 2014

Меню за продажби (демонстрация)

Четвъртък, 2 октомври 2014 г.

Седемнадесети ден: WebmasterTools

Видеоклиповете на Ралф в Инструменти за уеб администратори

онлайн

Сряда, 1 октомври 2014 г.

Седемнадесети ден: банерни реклами и Google Adsense

С Wordpress можете да заключвате отделни страници с парола без допълнителни програми.

Dropshipping.de:
Сътрудничество между уебсайт за продажби без магазин и истински онлайн магазин. Настройвате квази онлайн магазин на началната си страница, но магазините се препращат към партньора (истински онлайн магазин).

Предлага се като верижен партньор чрез InteractiveMedia или SevenOneMedia.
Рекламните банери винаги имат проследяване.
Големите компании предпочитат да използват InteractiveMedia, а не Google, за да определят формата

Банерни форми:

  • Пълен банер или банер в пълен размер (изглежда малък, защото е остарял и разделителната способност е била по-ниска)
  • Свръхразмер
  • Небостъргач
  • Правоъгълник
  • Квадрат
  • Тапет
  • PagePeel или PeelAd
=> Rich Media Banners: Добавяне, банери, създадени с няколко системи за програмиране -> сложни ефекти и форми на представяне

Ценоразписи на InteractiveMedia за начални страници, на които можете да поставите рекламния си банер.

Колко струва банер на месец?
Напр.

Посещения: 3 000 000/месец
Разходи за банер: 85 евро на CPM

3 000 000: 1 000 x 85 = 255 000 евро = разходи за банера на месец

Кога се изплаща банерната реклама?
Напр.
Коефициент на конверсия на потенциални клиенти
Процент на реализация на продажбите (процент на купувача)

Разходите за рекламно пространство: 250 евро
Импресии (посещения на сайта)/месец: 260 000
Стойност на клиента (попитайте): 100 евро
=> 2.5 нови клиенти, за да си струва (BreakEvenPoint)

Изчисление в най-лошия случай:
1% CTR = 2600 посетители
1% LCR = 26 отвеждания
1% SCR = 0,26 купувачи
=> 100 х 0,26 = 2,6 евро ------ >>> не си заслужава!

10% LCR = 260 отвеждания
1% SCR = 2,6 купувачи
=> 100 х 2,6 = 260 евро ------> струва си

GoogleAdsense:
трябва да кандидатствате/да бъдете приети
Приложение към GoogleAdwords

3 основни компонента:

  1. URL канал (въведете собствената си страница, за да получавате отчети за успеха)
  2. Персонализиран канал: Рекламна зона с персонализиран брой рекламни банери
  3. Рекламни елементи: с определени опции за настройка в дизайна, разположението на страницата и т.н.
Рекламата се доставя от Google и нейните партньори. Има малко или никакъв контрол върху съдържанието. Отделни страници могат да бъдат блокирани в менюто „Разрешаване и блокиране на реклами“, но това е ограничено и често досадно на практика.
Блокиращи категории: Основни категории, чувствителни категории, рекламни мрежи

Функция за докладване:
Прегледи на страници, кликвания, CTR на страницата, CPC, RPM на страницата, прогнозни приходи, кликвания в държави и др.

RPM на страницата (приходи на хиляда) или EPM (печалба на хиляда) = на хиляда показвания на страници в евро