Революционната HIT или бизнес измама на Артър Джоунс

от Гост 16.07.07 14:33

Здравейте всички

Е, тук си задавам много въпроси за HIT.
Това наистина ли е революционен метод на обучение, описан от JONES и други големи BB, или е огромна търговска измама, предприета от самия JONES, когато той се отдели от NAUTILUS в средата на 80-те?.

Светът на културизма в САЩ се разглежда съвсем различно, подобно на сумото в Япония, културистите в САЩ са звезди.
Имайте предвид, че ходът на scharzy ви оставя да мечтаете и тогава професионален културист изкарва много добре $$$$$.
И така, какво да мислим за големите му BB-та, които защитават тази или онази техника .

Ето защо апелирам към вашите познания за този метод на обучение, за да си съставите мнение, което се надявам да бъде обективно.

Благодаря на всички ви
Бен

революционната

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от FlashGordon 16.07.07 14:46

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Гост 16.07.07 15:17

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Ланвин 16.07.07 15:37

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от FlashGordon 16.07.07 16:08

не, аз не практикувам HIT, защото правя лека атлетика интензивно до мускулите и би било прекалено облагане и двете едновременно. Но все пак мисля, че основната идея на HIT: интензивността е стълбът на културизма.

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Гост 07/16 17:27

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от BlackMantis 07/16 17:53

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Джол 16.07.07 18:43

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Винсент 16.07.07 19.08

Не знам дали мога да кажа, че правя "HIT". Опитвам се да тренирам с максимална интензивност, неуспех и по-често, нисък обем 1 комплект, изцяло от exo (изключения от DM/Curl, но ще се върна към един комплект)

и всеки екзо обикновено 1-2 пъти седмично, но осъзнавам, че 2x е твърде много. и че наистина отнема седмица или повече, преди да възстановите мускула.

Така че да, изглежда като HIT в сплит. между HIT и Heavy Duty

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Гост 16.07.17 19:21

Това, което ме ядосва с hv и множество набори, е, че следващите ни набори са непременно по-малко добри, ако работим върху мускулна недостатъчност (не ме молете да правя DM, без да се провалям.)

Какъв е смисълът да правите 10 х 75 кг при постоянен ток и да продължите с 8 х 65 кг, 7 х 60 кг. Повтарям този въпрос на всяка сесия, казвам ви.

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Amaury 16.07.07 19:30

Лично моето обучение е смесица:

- на HIT, защото на някои екзо правя само една серия до мускулна недостатъчност (напр. къдрянето),
- цикъл à la Mc Robert (само поредица от работи, пример: SDT)
- Рутинно захранване: 5 * 5 при спадове и SQT

За мен това е всичко вярно !
Когато екзо лайна, просто трябва да смените тренировката: или цикъл, или превключване на HIT или превключване на 5 * 5.

В заключение: HIT в никакъв случай не е измама !

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Джон Л. на 07/16 20:27

Да, направих нещо като Hit няколко пъти.

Направих тези последните два месеца, едновременно с моето сушене: 1 серия за екзо, 1 екзо за мускул, с неуспех, отрицателен провал и пауза за почивка.

Балансирайте без прогресиране на измерванията за 2 месеца (но без загуба), -4 кг (сухо) и правилно увеличаване на характеристиките.

Там оставих нещо с по-голям обем.

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Винсент на 16.07.07 20.38 ч.

защо не направиш конец в перфектната дъска Jean ?

Ще ми бъде любопитно да разбера къде се намирате и как напредвате.

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Джон Л. 16.07.07 21:33

Ами просто е, просто не искам.

По-сериозно, аз наистина не виждам полезността, но може да е полезна (защо е полезна?), Освен това представянето ми наистина не е страхотно и от началото си поддържам документ с думи вкъщи (около 200 страници ) или вече отбелязвам всичко и когато се случи нещо важно, правя публикация (снимки.).

Хей, никога не знаеш, че може да се справя, ако съм мотивиран.

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Винсент на 16.07.07 21:36

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Гост на 17.07.09 09:02

Очевидно изглежда, че е доста трудно да се поддържа високо темпо в HIT главно поради фазата на възстановяване и психологическото въздействие (тъй като това е наистина трудно като тренировка)

Това, което предлагам, е да се опитвам да продължа в тази посока възможно най-дълго и да публикувам моята рутина и моите възможности, докато отивам.

Конструктивните коментари ще бъдат добре дошли и съм сигурен, че няма да се провалят.

PS: ако други хора (начинаещи като мен) желаят да практикуват HIT, би било интересно да се опитаме да се развием заедно, за да:
-МОТИВИрай хей хей хей
-споделете нашия опит

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Манил на 17.07.17: 38ч.

The HIT: Revolutionary или Arthur Jones Business Scam ?

от Никола Делпорт на 07/17 12h52

Мисля, че HIT е най-добре за начинаещи до напреднали, ако се извършват щателно !
с HIT се научавате да развивате интензивност, вие също се научавате да се фокусирате върху малък брой набори,
но преди всичко се научавате да не ставате наркоман на фитнес като мен и това ви позволява да се посветите интензивно на други ценности, както казва Mentzer.
HIT също е проста система за прилагане на практика и следователно достъпна за най-голям брой хора.

Бодибилдингът, практикуван като "хоби", трябва да остане само това и да не взема по-голямо значение, само професионалистите могат да прекарват часове във фитнеса, защото и ние няма да им плащаме да се мотаят, вече само за повечето от тях са разработили негодно тяло за работа трябва да са заети и да не могат да работят никъде (можете да си представите Рон Колман в Auchan в пътеките, рекламиращ бонбони, маскиран като пай кой пее?)

Честно казано, HiT позволява повече от уважителни печалби в обем и сила, без да се засяга поверителността.,