Поветкин се отделя от мениджъра Хрунов бокс - всички новини, билети, дати и резултати от

поветкин

Световният шампион на WBA в тежка категория Александър Поветкин се раздели с дългогодишния мениджър Влад Хрунов. 33-годишният руснак сега се представлява от Андрей Рябински, който беше основният инвеститор в битката срещу Владимир Кличко. Събитието на 5 октомври в Москва все още ще бъде популяризирано от Хрунов.

„Владимир Хрунов вече не ме представлява. В момента всички преговори се водят директно от Андрей Рябински ”, каза Поветкин пред съветския спорт. „Сега той ще сформира отбора ми и ще уреди тренировъчните ми лагери. Владимир говореше твърде много и направи твърде малко. Сега няма нищо, което да ни свързва. "

Хрунов придружава Поветкин от началото на професионалната му кариера през 2005 година. Съвсем наскоро Хрунов също трябваше да преодолее напускането на бившия световен шампион в тежка категория Денис Лебедев.

подобни публикации

Дилиан Уайт: Не мисля, че Поветкин има Ковид

"Александър Поветкин срещу Дилиан Уайт II" отложен за момента

Кристина "Лейди" Хамър се боксира за временното световно първенство на WBC

Бокс кратки новини 03.09.2020

Хей срещу Fury perfect: Първа пресконференция в четвъртък

Мансур на 23 август срещу Харис: Победителят получава топ 15 класиране

245 коментара

да разпознавам да не разпознавам

@ Monk and YoungHoff

И сега, моля, не идвайте с мен, защитавайки всичко, което правят кличковете, защото аз не го правя. Просто ми се струва безсмислено да ги критикуват за всеки дъх.

Скъпа моя, да, битката би дошла по един или друг начин. Нека да се теоретично и да приемем, че добрият стар Виталий щеше да вземе решението си, както казах преди крайния му срок или незабавно, ще има 2 възможности. Първото, което той продължава, и двете полета в Елиминатора и второто, че спира това, което Елиминаторът би се превърнал в битка за вакантната титла. Със сигурност можете да разберете за себе си какво означава това ... Но аз обичам да го правя: Въпросът е, че като изчаквате и постоянно отхвърляте едно от двете, шансът се увеличава, че Витали се изразява и при необходимост спира Освен това шансът се увеличава - дори ако шансът е 50/50 дали ще продължи или спре - за битка за титла между двамата. Представете си, че са се боксирали например през януари и тогава Витали би казал, че ще спре, така че някой щеше да бъде лишен от шанса за Световното първенство. И това определено трябва да се спомене, защото нека бъдем честни, това поведение е очевидно правдоподобно и дори логично.
Прав си, разбира се, по принцип не трябваше да чакат, но го направиха поради гореописаната ситуация.

Накратко за това, което казвате на Монк

"Ясно ми е, че асоциациите не биха го признали открито, но не е нужно да се преструвате, че асоциациите взимат само странни решения, когато става въпрос за Кличко"

Беше и WBA в бурята. Но също така трябва да се види, че WBO е странен с Владимир по отношение на задълженията и поне може да се предположи, че там нещата не са наред. Само вижте колко често наскоро Хък се сблъска със своя PH наскоро: няколко месеца след двубоя на HW срещу Afolabi, след дуела срещу Arslan директно обратно към Afolabi и след победата над Afolabi, следващото PH с Arslan вече е сигурно, мисля бокс до началото/средата на 2014 г. музика). Ако направиш сравнението, това е зловещо.

@Rocky Marciano: „Витали би загубил срещу много, например. срещу Хей, Пулев, Солис, Дженингс, Уайлдър, Поветкин, Хелениус, Бойцов, Абдусаламов, Фюри ”

Това е абсолютна глупост. Срещу всеки един от вашите посочени боксьори (с изключение може би на Хей) Витали е изключителен фаворит. И то на бокс дядо възраст. Повечето от тях се занимават с няколко класа под ръководството на Витали и няма да имат и най-малък шанс за реален шанс.
Мисля, че е смешно, че дори не сте споменали настоящия задължителен претендент 😉

Дейвид ‘Hayemaker’ Haye казва:
11 юли 2013 г. в 1:57 ч. Сутринта

Направи ми услуга и пази пръстите си неподвижни! или ще те ударя точно в Fre.sser. Никога не съм виждал идиот като теб. Ерлих! Можете да бъдете досадни без край, и то без почивен ден. Майната накрая.
————————————————
😀

Витали е щастлив син на кокошка!

Аз също обичам да хвърлям нещо! Насладете се на храненето!

Витали е Ланс, а Влади - Тайлър, квартет на Hu.rensohn!

@Allerta Antifacista: „Витали е fei.ger Hu.rensohn!“
Защо?

Моля, обяснете защо!

Не споменах дезинтегрираната PH, защото е Fet.ts.ack и не може да направи нищо. 😉
Начинът, по който говорите, нямате представа. Дядо вече беше съкрушен срещу Чар. 🙂
Най-накрая трябва да спре да блокира заглавието. Солис приличаше на треньор по бокс срещу Витали в първия рунд, докато накрая се контузи, а Витали като своя ученик. Той вече знае защо не даде или не даде реванш на Солис 😉
Солис, Хей Пулев и Поветкин дори щяха да победят Виталий в разцвета на силите си. С Уайлдър, Абдусаламов и Бойцов не знаете точно, защото те не са се били много, но би трябвало да има поне 50:50 битка срещу Prime Vitali Виталий имаше една голяма и истинска битка и той я загуби. И как го е загубил. 😉
И това срещу застаряващите, лошо подготвени, вече не гладни, не мотивирани и т.н. и т.н. Луис.
Премиерът Витали имаше само едно голямо освежаване, но той не доказа нищо. 😉
Трябваше да направи предложение на Дейвид Туа тогава, а не сега. 🙂

Ако беше направил оферта на Дейвид Туа по това време, той поне щеше да се състезава срещу един от най-добрите за времето си. Само тогава Туа щеше да спечели. Сега Туа изведнъж е проблем:). И защо? Защото Туа вече не може да направи нищо, но има име. 😉

По телевизията той обещава битки, прави яки и след това се оттегля като pus.sy. Какъвто и да е той.

@Rocky Marciano: Според нашия експертен потребител Марко Капитан Хък, "Fetts.ack" Stiverne има добри шансове срещу Vitali (вижте предишните коментари).

Винаги се чудя как се разговаря с противниците на Витали преди битката (!). Такива и такива биха имали шанс. Той определено ще спечели. Но след това всичко подсвирква.

Като професионалист Витали никога не е губил битка! Двете му „поражения” са резултат от наранявания. Срещу Бърд и Луис той изпревари и трите (!) Съдийски фиша.
Виталий никога не е удрял земята в 47 професионални битки. С 87.23 той има втория най-добър нокаут от всички световни шампиони в тежка категория (след Роки Марчано). Преди битката с Chisora ​​той беше световен рекордьор!
Двама боксьори, които нокаутираха неговия страхотен брат Витали ко, бяха нокаутирани и нокаутирани, за да спасят честта на семейството.
Блъскам всеки път, когато някой каже, че Виталий Кличко не е един от великите в тежка категория!

„Като професионалист Витали никога не е губил битка! ”
Моля за извинение? 🙂

"Блъскам всеки път, когато някой каже, че Виталий Кличко не е от великите в тежка категория!"

И нокаутирам всеки път, когато някой каже, че Виталий Кличко е един от великите в тежка категория!

Не само победите по точки са победи, но и нокаут. Победите също са победи!

Напълно съм съгласен с вас относно Виталий.

@Rocky, че няма значение в битката vitali lewis, не можеш да го обвиняваш за контузията, защо контузията дойде от ударите? Така че в технически жаргон техническият нокаут се нарича победен бокс, няма абсолютно никакво оправдание заради контузия. Витали направи грешки там и изкупи арогантността си, за да мисли, че не се нуждае от прикритие. tko всички спортни в едно поражение. Трябва да го признаете като фен на k2.

Алекс ... без значение как се опитваш да стреляш по този начин, Кличкотата не са чисти чехли и не са най-добрите боксьори за всички времена, които биха искали да бъдат. Витали отдавна е узрял за пенсия. Хей, който Витали укрива, би победил Витали и Витали знае това, така че Витали бяга от Хей. За съжаление е така.

Последният ви коментар може да бъде подписан по този начин.

@ Хусар
"И те не са най-добрите боксьори за всички времена, които биха искали да бъдат."
Никога не съм казвал това, но те вече са най-добрите HW хора на своето време.

Дори не реагирайте на Rocky Marciano. Вероятно Prime-Vitali би победил всеки активен боксьор по всяко време. Prime-Tua би бил доста труден противник, но в противен случай не виждам, че някой от Vitali би могъл да бъде опасен по някакъв начин. Това, че той всъщност никога не е загубил битка, не е напълно вярно, той очевидно превъзхожда Бърд, но това, което би станало срещу Луис, е трудно да се каже, битката вървеше напред-назад. Това, че водеше по точки, всъщност не му помага, защото все пак загуби битката.

@ Алекс: Разбира се, борбата срещу Луис вървеше напред-назад. В края на краищата той беше боксьор от световна класа. Витали щеше да спечели за мен, ако борбата не беше спряна. Той беше напред по точки, не беше нокаутиран въпреки рейка нагоре на убиеца и Луис изглеждаше така, сякаш всеки момент по време на почивките в обиколката ще рухне.
Това, че Луис би предпочел да се оттегли страхливо, вместо да направи реванш за огромна мулти (!) Милионна борса, казва много за мен.

Остаряващият зле подготвен Луис беше много по-добър от коравия и легиран Витали. Той спечели повече от заслужено. Феновете на KLitschko трябва да хвърлят един поглед на Виатли. Изглеждаше по-зле от Лебедев. Дори битката да беше продължила и Луис да го беше убил, Klitscho-Dep.pen пак щеше да каже: „Кличко беше по-добре“ 🙂

@Rocky Marciano: Тогава защо Луис се оттегли, вместо да направи реванш за огромен обмен от много милиони долари?

Премиера в Kasten.de. Алекс и Мейуедър. Кога е сватбата?.
Говори се, че това ще се случи в деня, в който Владимир най-накрая излезе.

Веднага щом Марко капитан Хък проговори, нивото в началното училище спада. 🙁
Всички бавно започват да осъзнават, че не можете (или не искате?) Да спорите разумно. Когато останете без аргументи, започвате да обиждате хората. Наистина беден!

В този случай ми остават без аргументи, скъпи Мейуедър. И къде обидих? Вероятно страдате от халюцинации, мога да разбера с всички любители на Кличко около вас

@Mayweather казва:
11 юли 2013 г. в 16:28 ч

@Rocky Marciano: Тогава защо Луис се оттегли, вместо да направи реванш за огромен обмен от много милиони долари? "

От уважение към спорта, защото той е доказал всичко и защото е имал достатъчно пари!

Vitalys PHs
21.03.09 Хуан Карлос Гомес
19.03.11 Odlanier Solis

Владимир Phs с толкова много колани:
03/10/07 Рей Остин (IBF) все още има IBO
13.12.08 г. Хасим Рахман (IBF) все още има WBO (от 23.02.08 г.)
20.03.10 Еди Чембърс (WBO)
9/11/10 Самюел Питър (IBF)
07/07/12 Тони Томпсън (IBF) все още има WBA от 07/02/11

За целта пишете:
„Извинете, но наистина виждам причината само да загубя титлата на WBA, защото WBO има Helenius като текущ номер 1 (не знам защо), но той далеч не е готов и IBF отдавна не е имал PH ( след отхвърлянето на Фюри от Пулев, около месец). "

Тук имате източника, който Виталий искаше да премести и вече очакваше, че ще премине и Хосе Сулейман заплаши да се оттегли