Бодибилдинг, права за хвалене или спорт като всеки друг офтоп
Бодибилдинг, права на самохвалство или спорт като всеки друг
на arnold5160 »18 октомври 2006 г. 12:57 ч

Всеки половин сериозен културист работи час след час, седмица след седмица и месец след месец в желязната камера, за да оформя тялото си според неговите идеи.
Той поема усилията на диета, подходяща за спорт, яде съответно няколко пъти на ден, брои калории, претегля храната си и гарантира, че е достатъчно отпочинал.
В допълнение към ежедневието, той постоянно изисква огромни допълнителни услуги.
Ако покаже резултатите от работата си публично, той изпада в социален позор. Ако носи плътно прилепнала риза, има „шепот“ и „богохулство“, че решетките се огъват.
Но възниква въпросът защо?
Дали класически автомобилен ентусиаст, който старателно ремонтира автомобил и инвестира съответно пари, дава ли по-малко основание за негативно, устно изливане? След работа той също ще вземе колата и ще направи улиците "опасни" в нея. Но по всяка вероятност той ще пожъне похвали и изумени погледи.
Състезател по лека атлетика, който преодолява скока на дължина 7 м и заслужава да се спомене за това постижение в разговор с другите, получава възхищението, което заслужава, както всеки друг сериозен спортист.
Но ако се посветите на една от най-трудните цели, а именно изграждането на такова впечатляващо тяло, реакциите са предимно негативни по своя характер.
Завистта ли е, че другият не изглежда така? Или е ваш собствен срам да подозирате колко много работи такова тяло и не можете да го направите поради слаба воля?
Или е просто липса на самочувствие?
Тя говори ли лошо за вас, защото вижда как изглежда собственият й спътник? Дали тя просто не иска да го нарани или образът на „силния“ мъж се е променил толкова много, че не й е позволено да се подчинява на истинския си инстинкт да каже, че той изглежда добре и силно там.
Така ли е хваленето, когато културист се показва публично далеч от състезателна сцена и преминава през ежедневието. Като радостен привърженик на този спорт, вие сте длъжни да носите дрехи, които скриват собственото ви тяло, за да не издържате на всички, неправилни коментари?
И накрая; Справедливо ли е, че по-специално феновете на този прекрасен спорт трябва да отглеждат „дебела кожа“, за да могат по-добре да обработят или потиснат горните негативни коментари?
Моето мнение е не. Несправедливостите не трябва да се ориентират никъде, включително културизма. Срещата с тях и избягването на предразсъдъци може да бъде уморително, но този спорт си заслужава усилията.
на Жътварка »18 октомври 2006 г. 14:04
Добре написано, но се опасявам, че дискусията тук ще последва същите редове на мислене, както в нишката "BB-Respekt".
Според мен лошата репутация на културизма и неговите поддръжници е резултат от невежеството или неразбирането на масите, което произтича главно от трайно негативното медийно отразяване. Освен това очевидна липса на интерес към реалните обстоятелства.
Във връзка с факта, че (сериозно оперираният) BB е по-скоро нишов спорт, т.е.не всеки знае някой, който го прави, знае за него и би могъл да го просветли, BB предлага идеалната основа за „опасна“ половина -/невежество, което от своя страна води до липса на уважение/уважение към постигнатото.
Останалото правят завистта и нетърпимостта, но както при всичко, предразсъдъците, които населението има срещу BB, гарантират известна истинност.
Мисля, че всеки от нас познава няколко „културисти“, които просто потвърждават всички предразсъдъци и именно ВИЕ привличате вниманието на обикновения гражданин (и особено медиите) и на когото той обръща основно внимание.
Какво можете да направите по въпроса? Е, не се страхувам от много. Провеждането на образователна работа в малка група би било начало.
на Гост38 »18 октомври 2006 г. 14:37 ч
на abdulaaah »18 октомври 2006 г. 15:18
На първо място напълно съм съгласен с Reaper.
Но също така трябва да кажа, че входящият пост е написан малко драматургично. Във всеки случай не забелязвам, че има шушукане на всеки ъгъл и само ревността и негодуванието ви удрят в лицето. Често най-вече можете да чуете „Уау, променили ли сте се“ и т.н. Според мен така или иначе. Във всеки случай не познавам никого, който да се държи странно към мен.
И между другото: В други области едва ли е по-добре, когато сте надмощие. В частност автомобилната фракция трябва да се бори много с предразсъдъци, завист и т.н. точно защото, както винаги, медиите показват само най-глупавите и най-големите мацки (за съжаление трябва да признаете, че има много фермери в групите тунери. Но като човек не мога да помогна)
Според мен хората реагират завистливо много по-бързо, ако някой кара с ново Porsche или "се търкаля".
Мисля, че както вече споменахме, някои просто са малко прекалено чувствителни, вероятно поради нарцистичния образ на себе си, те са „по-податливи“ на BB. Някои забележки и т.н. просто не са толкова зле (вече разбирам как се има предвид, не че сега мислите.) Или просто заради лошо настроение, което всеки има в един или друг момент. Точно както всеки просто трябва да включи една поговорка за своето "хоби" и т.н., което, както казах, не е задължително да е лошо (или така или иначе никога в приятелски кръг). Например, мой приятел чете „забавната мека корица“ на тоалетната. на 24 години от време на време може да се върже на носа, но все пак го харесвам и уважавам. „Дразненето“ е просто част от него. Сега той би могъл например да отговори „по-добре, отколкото да постави спринцовка в дупето си“ или нещо подобно, би направил 0 за мен, защото знам как би означавало.
Относно „самохвалството“ само по себе си, още нещо, накратко:
Всеки BB/тунер за кола, с „екстровертно“ хоби, иска да представи нещо на външния свят. Точно както почти всички хора с нормален социален живот така или иначе. просто в различни, понякога не толкова очевидни области (вж. напр. "професионален геймър". "извън" тоталните "маниаци", но в техния собствен свят абсолютните шефове), и така се отнася за почти всички, от типа на течния бизнес костюм до явния -удар-ги-всички-за хул. Независимо дали съзнателно или подсъзнателно, тази нужда просто съществува (виж психиката на човека). Това не означава, че искате или дори трябва да го завържете на носа на всички.
Независимо от това, всеки ще хареса, ако получи внимание или още по-добре признание за това, което прави. Било то BBer, мотоциклетист или просто друга мацка в дискотеката, която позволява на дупето й да се разклати. Това е само част от човешката природа, както вече споменахме, и нищо лошо, стига да не се преувеличава, разбира се (но това с преувеличението всъщност важи за всичко така или иначе).
на непростено »18 октомври 2006 г. 15:38 ч
Излезте на улицата и попитайте 100 16-25-годишни защо смятат, че хората посещават фитнес зали.
Ще получите отговори основно в следните насоки:
Общ изглеждат по-мускулести от останалите.
Добре приети от момичетата.
дискотека.
Отделно от това, това ще бъде причината, поради която повечето хора правят BB или отиват в студиото.
Можете да кажете, че спортът е на заден план. Става въпрос за резултата.
Ако попитате 100 футболисти защо играят футбол.
Е, те ще отговорят в много по-голяма степен: "Защото наистина ми харесва. Защото искам да вкарвам голове, и т.н."
Вероятно ще има по-малко аргументи като „защото искам да играя по-добър футбол от средното население“ или „защото момичетата го харесват“.
Точно както малко се гледа на резултата тук, но вие просто играете и му се наслаждавате.
Разбира се, факторът proll е посочен точно отпред с BB и спортният бързо се изтласква на заден план, особено при хора, които не ходят в студиото, съответно не изглеждат така и завистта идва с него . защото честно казано, кой млад мъж не би искал поне корем за мивка и общо взето фитнес фигура? Но дали мога да играя футбол толкова добре, колкото футболист, изобщо не ме притеснява ... вие също не го виждате. Освен това момичетата в дискотеката също не го забелязват.
Ще си спестя цялата работа, мисля, че знаете как се има предвид и до какво се стига.
Това е може би една от точките и една от големите разлики.
Имайте предвид: Това се отнася за повечето хора, разбира се, не за всички!
И както е, винаги следвате мнозинството или виждате само голямото мнозинство, а не малко "маргинални групи"
на джобен чичо »18 октомври 2006 г. 15:45
За това има проста причина, всички смятат, че щом сте по-широки от тълпата, всичко е „напръскано“, така че простото стрелба без тренировка е само по себе си.
Получавате уважение към атлетичното тяло на всички модели здравни покрития за мъже, но не и към нещо, което надхвърля нормалните очаквания.
От камъните, положени по пътя ви, можете да изградите империя .
Справедливост, истина, чест, лоялност!
Тялото трябва да се справи с това.
на Немски Телец »18 октомври 2006 г. 15:45
Абсолютно не съм съгласен с вас относно непростеното.
Футболистите ходят на тренировки 4-5 пъти седмично и правят неща, които всъщност не искат, като напр Тренировки за издръжливост, екипни тренировки, стратегии за учене наизуст и т.н., само за да покажете добра фигура и да блеснете в играта в събота следобед. Те много приличат на културистите, разбира се само тези, които го правят по отношение на представянето или играят във висшите лиги.
Както и да е, футболът вероятно е лошо сравнение, тъй като плувците или спортистите биха се справили по-добре.
на abdulaaah »18 октомври 2006 г. 15:50
на Готлиб »18 октомври 2006 г. 18:44
plackerrei е страхотната степен.
и мислите ли, че играта на футбол не е изтощителна. всеки спорт е изтощителен, ако го правите правилно.
обучението също не трябва да бъде напрегнато. има достатъчно хора, които отиват в студиото и след това излизат, без да загубят и капка пот.
темата е наистина мега лайна
Ще оставя теорията зад себе си и ще отида да тренирам, да работя с бедните
на непростено »18 октомври 2006 г. 18:54
Да, добре, сравнението е малко бавно (както всяко сравнение). Всъщност дори не мислех за такава професионална тренировка по футбол.
Това, което просто исках да изразя, е, че при BB за повечето хора фокусът не е върху това, а върху резултата. Но в повечето спортове, поне мисля, това е различно.
Разбира се, всичко се променя отново, щом направите нещо професионално и на ниво изпълнение.
Така че това би трябвало да е по-скоро сравнение на хоби футболиста с хоби BB
Тогава втората точка е, както е написано, завистта.
Така че моето заключение би било: За мнозинството (не за всички!) BB е по-скоро самохвалство, отколкото спорт! В това се бях насочил
При което това отново е разделяне на косата, защото в крайна сметка в професионалната BB целта е да се покажете със своето (чрез спорт) супер тяло, което също би могло да бъде описано по зъл начин с хвалене ... или вие казвате да покажете своите спортни постижения. всичко е въпрос на мнение и тълкуване.
.глупава нишка, защото съдържанието на другия с resepkt ми се стори много по-интересно